Hej!

Ja nu sitter jag ock skriver på mitt svenska tal som ska presenteras nästa vecka och äter skumtomtar(a) Mums! Jag ska prata om varför man ska åka som au-pair jag antar att jag valde de lite för min egen skull också jag förstår själv varför jag borde åka även fast jag gärna vill stanna kvar här med min älskling. Men gör jad det inte till hösten kommer jag nog aldrig göra det och då kommer jag alltid undra hur det hade varit och så kommer jag ångra mig, men samtidigt är jag rädd för att förlora min älskling, men är vi menade för varandra så kommer det att fungera det är jag säker på även om jag är borta i U.S.A och han i Norge men även i Sverige på helgerna.

Man kan säga att jag verkligen är förvirrad just nu för jag vill så gärna veta hur mitt liv kommer bli om jag gör si eller så men samtidigt så är jag rädd för att veta och vill helst få veta under tidens gång. Jag vet inte vad jag ska göra pga. allt det här samtidigt som jag vill stanna här och göra det valet som är "safe" så vill jag ta chansen och utforska, ta en risk!

Som det känns nu kommer jag åka men vi får se vad dem säger på mötet den 19:e december, allt jag vet är att jag måste lyssna på mitt hjärta och inte bry mig om vad andra säger utan bara lyssna på mig själv, vad vill jag? <3

Tro mig jag förstår er som är rädda precis som jag att förlora sin pojkvän , men samtidigt om inte han kan stötta ert beslut så kanske han inte är rätt kille ändå? Min pojkvän stöttar mig till 100% och tycker verkligen att jag ska göra det här så att jag inte sitter där om några år och ångrar mig för att jag inte åkte. Precis som jag stöttar honom till 100% att åka och jobba i Norge för jag vill inte att han heller ska ångra sig senare. Jag skulle själv kunna tänka mig att jobba i Norge om det inte finns något arbete här i Sverige, men vi får se vart min väg, mitt hjärta.. leder mig. <3

Men nu måste jag fortsätta plugga lite, ha en bra dag och gör rätt val, följ era hjärtan! <3



I'm in heaven when you kiss me <3

Fredde<3<3


Puss på er! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0