=/

Jag vet att jag lät så himla säker i mitt tidigare inlägg men vet ni vad det är som tynger mig mest och som faktiskt får mig att brista???

Det är när jag börjar tänka på när jag ska säga hejdå till pojkvännen på flygplatsen, att säga hejdå för nästan 1 år( kommer åka hem, har 2 veckors betald semester som jag kommer lägga en vecka i taget). När jag tänker på det så brister jag ihop och tårarna bara rinner, tyckte det var jobbigt för 2 år sen då jag sa hejdå till min familj för 3 veckor! Fatta att säga hejdå för 1 år men som tur är så kommer mamma och pappa och hälsa på mig och hoppas verkligen att min pojkvän också kommer göra de!

Kommer sakna honom så otroligt mycket om jag åker, menar fatta om jag börjar gråta nu av att bara tänka på de, fatta då hur mycket jag kommer gråta när det faktiskt gäller! =/


Nej ska försöka att inte tänka mer på det nu får tänka på texten i låten "Gabriellas sång" "Jag vill känna att jag levt mitt liv " för det är precis vad jag vill jag vill känna att jag levt mitt liv fullt ut och inte bara till hälften. Men jag kommer sakna min pojkvän så otroligt mycket!


Men nu måste jag börja tänka glada tankar för det kommer ändå inte inträffa förräns om tidigast 10 månader men i alla fall! Känns så hemskt att behöva säga hejdå för så länge till sin älskling  :'(<3


Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0