hellu.







hello everyone ;D

Jag har haft en riktigt bra vecka :) skolan flöt på och jag fick lite skolarbeten gjort iaf :) ska försöka jobba lite imorn också :) men men här kommer lite information eller vad man ska kalla de om den här veckan :)

Tisdag
Hade nationella proven i Engelska B jag hoppas att det gick bra i alla fall! Tog mig även till gymmet och gick på löpbandet en halvtimme.

Onsdag
Hade min introduktion på gymmet äntligen! Ja fick ju vänta 6 veckor på att få ha den. Så nu känns det bra att kunna träna mer på riktigt nu, även om jag tränat på andra maskiner innan så känns det bättre att ha ett schema som är gjort för mig :)

Torsdag
Gick halvdag i skolan då vi hade ridningpå idrotten var riktigt kul faktiskt även om jag fick springa ut och in hela tiden för att jag inte kunde vara inne bland hästarna men sen när vi skulle börja rida då vi var utomhus så gick de bra :) Zingo, den hästen jag och Lara fick ha var hur söt och snäll som helst men även den äldsta, vi kom fram till att han var 21 :) Det var grymt kul iaf! Sen så bar det av hemåt för att fixa mat till lillasyrran som var ledig innan jag skulle börja fixa mig för att åka ut till Kumla med Bea för att fira valborg. Det slutade med att vi fick skjuts av hennes brorsa Fredde ut dit så vi slapp åka tåg i alla fall! Kvällen blev mycket lyckad och trevlig med beas familj hos hennes pappa, vi hade t.o.m vår egen brasa i trädgården! :D

Fredag
Vaknade upp ute i Kumla, käka frukost och tog det lugnt innan jag fick skjuts till bussen för att ta mig hem till farmor för att äta lunch med the family :) Sen senare så gick jag och min söta lillasyster på bio vilket var hur trevligt som helst! Efter de så hämta the parents upp Eve som skulle till Jullan och jag tog mig hem till Matildha för att få henne på lite bättre humör efter samtalet jag fått från henne på morgonen, finns här för dig Matildha <3

 Lördag
Dagen började med att gå upp klockan 8 för att duscha då de visa sig att mamma försovit sig så hon var i duschen, så jag kom in i duschen 20 över 8 istället, sen blev det att äta frukost med mamma innan vi skulle till frisören klockan 10 ^^, Jag säger bara gå till Salong Huvudsaken för dem är asbra! :) så efter frisören gick jag och mamma runt på stan för att hitta ett födelsedagskort och nån liten present till mammas och pappas kompis som fyllde 40. Sen så blev de bestämt att Bea skulle komma över till mig sen lite senare så vi kollade på film, pratade köpte pizza, mötte några puckon på vägen xD och skrattade mycket :)
 Är så glad att jag har dig Bea! Vet inte vad jag skulle göra utan dig, du betyder mkt mkt för mig, BFF <3


Söndag
Idag blir det att plugga, att försöka bli av med de uppgifter jag inte gjort klart med andra ord ^^, och förhoppningsvis kanske övingsköra lite :) <3


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhjösses så fin du är i håret!! :D

Jag funderar också på att klippa lugg, men vet inte om det passar mig :s Men det gjorde du iaf! :D

2009-05-08 @ 22:07:44
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Erika

hih tack sötnos! ;D <3

2009-05-15 @ 22:07:17
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0