Hellu ;D



Hej! Jag vill tipsa om den här namninsamlingen Stoppa utvisningen av den enda släktingen till den mördade mammans barn! http://www.namninsamling.se/index.php?nid=3377

Snälla skriv på den här protest listan för att stoppa farbrodern till dem här barnen att bli utvisad! Dem har ingen annan släkting att bo hos, t.o.m. pappan till barnen som sitter i fängelse för tillfället vill att barnen ska bo hos honom! Så hjälp nu de här barnen att kunna få fortsätta bo tillsammans som en familj med sin farbror! Jag förstår verkligen inte vad imigrationsverket tänkte med när dem bestämde sig för att avvisa farbroderns från Sverige, vart ska då barnen ta vägen? Speciellt när t.o.m. socialnämnden vill att barnen ska bo hos honom men var ska dem ta vägen om inte han finns kvar i Sverige? Nej det här är fel! Så snälla skriv på protestlistan mot avvisningen!  Kände att jag bara vra tvungen att försöka göra någontin iaf så jag skrev upp mitt namn på en gång vilket jag tycker att även ni ska göra!

Idag så har jag solat ute på studsmattan iaf vilket var skönt en stund men sen blev de lite väl kallt xD så nu ska jag plugga lite:) men snälla skriv på protestlistan, en person kan inte gör allt, men tillsammans kan vi göra stor skillnad!

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

29 juli

2009-05-18 @ 18:03:01
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0