Hellu! :)




Hejsan,

 jag är ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag men det är ganska stressigt i skolan just nu eftersom att alla skolarbeten ska in på onsdag så även jag har arbeten som man inte gjort klart på lektionstid som måste göras klart! Nu dem senaste timmarna så har jag iaf fått klart 4 uppgifter som ska lämnas in på måndag på en gång så jag inte glömmer!
Min engelska lärare gav mig ett riktigt bra tips faktiskt på hur jag skulle få klart mina uppgifter, att jag skulle lägga upp det på det sättet att jag gjorde en uppgift om dagen vilket faktiskt har hjälpt även om jag gjorde klart 4 idag men då var 2 av dem halvklara redan. Ni ska bara veta den där känslan efteråt när man
fått klart en uppgift till trycket och pressen på ens axlar släpper mer och mer och
man känner bara att " gud vad skönt de är" att ha fått klart dem för pressen som
 man satt på sig själv den släpper mer och mer ju mer man får gjort.

Sen jag skrev sist har det hänt ganska mycket faktiskt,

* Det har varit nationella proven i Matte B,
*Jag har övningskört på motorvägen 2 ggr och en gång i stan! :D
*Jag har varit med Kla :D<3
*Jag har varit med Bea :D <3
*Jag var på en föreläsning igår om försäljning på frimis vilket var mycket intressant! :)
*Min höft har blivit helt konstig så kan inte springa för tillfället för då får ja asont och går runt och haltar ett långt tag efter åt :/
*Varit på kolmården :)

 Det var nog de tror ja :)

Men imorn blir det mer plugg och baka cup cakes! :D och kanske om jag hinner få klart tillräckligt många uppgifter så ska jag också till Bea och ha det trevligt! :)  <3
 
På söndag blir de marieberg eller om de blir nästa helg eller imorn jag vet inte men då ska jag och Eve(syrran) få avslutningskläder iaf :D så det längtar jag faktiskt till (A) för då kommer förhoppningsvis jag få köra ut dit! :D <3


Men men jag lovar att uppdatera snabbare nästa gång! Men nu måste jag fortsätta plugga! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0