hej!

Hejsan! :D


 Idag har jag städat mitt rum vilket verkligen behövdes! och dammsugit resten av huset innan vi skulle till farmor och äta, min kusin Elin och hennes pojkvän som är här på besök från Umeå hade lagat mat:) det var verkligen jättegott! :D Så vi satt där och sociala i några timmar sen så gick jag, mamma och pappa hem igen medans Elin och hennes pojkvän diskade upp grejerna och så :)

När vi kom hem igen så prata vi lite med grannarna och blev inbjudna till 40-års festen dem ska ha imorn vilket blir kul, men ja gick och hoppa lite studsmatta med lillasyrran & Matilda efter dem tjatat lite på mig innan jag skulle övningsköra till pappas jobb och hem för att kopiera upp körningsbevisen så vi har de i båda bilarna jämnt :)  Skyltar har vi redan 2st xD

Imorn ska jag iaf gymma med kusinen på Friskis när dem öppnar och sen hem äta lite och sen köra till marieberg med mammsen det blir nice :D jag ska få en avslutningsklänning så det blir trevligt :D Vet inte om kusinen och lillsyrran och mads ska med men det visar sig :) <3


från vänster: Matilda, Elin & Eve ;D


Elin och Mads kom igår iaf från Stockholm för dem hade varit på några auditions där för musikaler :) Dem är båda utbildade musikalartister vilket inte är den enklaste branchen direkt, men vi är så glada när kusinerna från norr kommer och hälsar på :D <3 Blev speciellt glad när Elin ville komma på min 18-års dag :D visst det är några månader kvar men iaf dem brukar inte komma och fira våra födelsedagar eftersom dem bor så långt ifrån, men om inte annat så kommer hela familjen Tossavainen på pappas 40-års dag i december :) <3


Elin vilar lite xD Men hon var snabbt uppe och hoppa igen ;D <3

Kommentarer
Postat av: Freddas

2009-05-23 @ 02:25:08
Postat av: Freddas

Du är så jävla snygg, jag vill knulla dig hela natten.

2009-05-23 @ 02:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0