Hej!

Hejsan igen,

 jag vet att jag lovade att bättre mig men har varit lite upptagen men nu är alla uppgifter inlämnade :D sååå sköönt! :D de firade jag genom att vara med Fredde hela kvällen åkte runt med bilen, vi käka glass och gick runt i stan lite  och va väl på maxi 2timmar eller något sånt innan han bestämde sig för vilka filmer han ville ha haha ;D Sen så åkte vi till coop kolla efter en film där inne men hitta den inte sen bar de av till MAX då han käka lite och jag fick en dricka ;D.

Var även med honom i söndags å käka glass haha ;D  mycket trevligt iaf ;D <3

Igår så var jag på stan med Anna vi gick från skolan eftersom duktig som jag var cyklade till skolan vilket jag ska göra imorn också tror ja :) Sen så stanna vi till lite vid hennes mammas jobb för hon skulle hämta lite grejer innan vi gick vidare upp på stan, vi gick runt lite och slutade med att vi köpte varsitt par klackskor och jag ett par nya hörlurar eftersom att dem gick sönder på bussen hem från Sthlm i måndags då vi hade trading game där :)


De nya skorna ;D


Imorn blir det att gymma tror jag och sen plugga lite på provet ja ska göra på fredag för att kunna få VG i matte B :) och i helgen blev det prat om att jag skulle kolla på film med fredde ;D det blir mys mys ;D <3 Längta!

Men nu ska jag väl fortsätta vara glad och ta de lugnt innan jag går och lägger mig för imorn blir det att cykla till pettersberg eftersom att vi har mini klassikern då vi ska spela brännboll men kommer antagligen inte kunna vara med ändå eftersom att min höft har blivit cp :/ sen på eftermiddagen blir de väl nån lektion sen ska jag sola med Anna ;D <3



Köpte även den här i måndags eftersom jag hört av många att den är bra ;D <3



Men men nu ska jag vara social på msn lovar att uppdatera snart igen ;D <3
Puss på er ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0