helluuu


Nu sitter man i skolan då xD har demokrati dagar de är faktiskt roligare än vad det kanske låter som men ja vet inte xD för mig å min grupp går de asbra iaf ;D

Jag har börjat använda mina nya skor nu också :D:D älskaar dem :D <3<3

Idag ska jag vara med Chatrine efter skolan ;D, vi ska baka, göra klart svenskan och sjunga sing star blir mys mys ;D <3 Senare så ska ja å Emma på öppet hus på engelska :) det bir trevligt :) <3

I'm so happy happy!! Våren is finally here känns de som iaf :D asskönt!! :D har längtat så, så, så mkt!! :D <3<3

Jag får min nya telefon snart också :D:D den 4:e april så kmr denna skönhet in i butiken :D läääängta!! <3<3

Men nu måste ja fortsätta jobba ha det bra ;D <3

puss & hjärta på dagen ;D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0