Helluuu ;D

Gårdagen var asbra!! Först vaknade man upp hemma hos Klara, där jag, Bim och Kari sovit över.Klockan ringde 20 över 6, det var bara att hasa sig upp ur sängen och äta frukost innan vi skulle få skjuts av Klaras pappa till Sparbanksbörsen där vi spelade upp våra 2 sista föreställningar igår!

Den första gick väl lite så där men men den andra gick asbra!!! :D å sen träffade man då även Kim vilket var trevligt! :D Så då fick man massa beröm å så vilket var kuuul :D sen efter vi städat upp på scenen å ute vig logerna så skjutsade Annas mamma oss hem först Klara, sen jag å sen Bim :) så jag hann t.o.m. sitta å slöa lite över en timme innan ja å mamma åkte till ishallen så vi fikade lite å så :)

Sen så åkte vi till ishallen vilket var jättekul att få träffa mina små sötnosar! <3 jag blev tvungen attb gå av 5 min tidigare för att hinna med bussen 20 över 5 för att hinna till Fillan som skulle firas ;D Grattis på 18 års dagen sötnos ;D <3 Det var mys mys å hon har helt underbara vänner!! <3 Sen tog jag, Matilda och Sofia bussen hem halv 11 :) så sen av ja hemma ungefär halv 12:)

TACK för en underbar kväll flickor! :D <3

Nu bär det snart av mot Kumla där ja ska umgås med Chatrine å lite så innan vi ska till Lara lite senare ikväll :) <3
It's gonna be Great ;D !!<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi, det var supertrevligt :D Tack så mycket för de fina smyckena också :D:D puss<3

2009-03-14 @ 19:00:24
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Erika

hihi jaaa :D hih varsegod :D puss<3

2009-03-14 @ 23:47:55
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0