hej


Vad ska man göra, när man inte kan komma över sitt ex, sin första kärlek? jag klarar fan inte av de att se bilder ingenting vad ska ja ta mig till orkar inte :'( klarar inte av att jämnt bryta ihop pga. det, varför kan jag inte bara komma över honom och slippa smärtan i mitt hjärta :'(

Jag trodde verkligen att jag hade börjat komma över dig, men så fort jag ser en bild så bryter jag ihop, vill inte ha det såhär :'( Lämna mig inte ensam för det är då känslorna tar över :'( Snälla nån hjälp mig :(

Saken är den att du krossade verkligen mitt hjärta :'(  och nu vet ja inte var bitarna har tagit vägen, det är som ett pussel, bara det att jag måste hitta  dem borttappade bitarna innan jag kan fixa klart pusslet..

Få tårarna att sluta rinna.., få mitt hjärta att läka.., få mig glad..,rädda mig från detta bottenlösa hål som jag fallit ner i..,hjälp mig tillbaka till verkligheten.. <3

Kommentarer
Postat av: K

jag vill rädda dig <3

2009-03-12 @ 08:10:07
URL: http://bluepillow.blogg.se/
Postat av: Erika

tack Kari<3

2009-03-13 @ 23:44:21
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0