hej =)


Nu
har man precis vaknat upp i sin stora säng xD Har inte orkat ta mig upp än men men xD Idag ska jag bara slöa och kolla film var det planerat xD

Gårdagen spenderades i odensbacken med Emil :) vi kollade på film och jag spådde honom haha ;D Efter skridskoavslutningen igår så käkade jag på stan med familjen innan mamma skulle och träffa några av sina kompisar från högstadiet, och innan ja skulle träffa Emil :) så jag sprang runt lite på stan innan han kom så jag hittade lite presenter ^^ men jag köpte även 2 böcker till mig själv en spådoms bok och en som handlade om stjärntecken så där kunde man läsa hur olika stjärntecken är så det är lite kul xD så jag spådde iaf Emil igår vilket var kul haha sen så åkte jag hem därifrån vid 8 tiden :)

Fredagen så var det först skola innan man åkte upp på stan med Lara där hon skulle träffa Donald och så skulle vi gå till Smycka för hon har fått presentkort där så efter ja följt med dem dit så drog jag till krämaren för att träffa bea och vi åkte då hem till mig och käka kladdkaka xD och jag fiixade mig lite för kvällen då jag skulle på en blinddate som Lisa fixat:P det var kul faktiskt men jag vet inte riktigt om det gav nånting tror att vi kan bli bra kompisar men är inte säker på om det blir mer:P det får väl tiden utvisa antar ja, men det känns inte som att det blir mer än så iaf:P.

Torsdagen spenderades med Chatrine och vi sjöng Singstar och jag bakade medans vi gjorde vår svenska uppgift. Chatrine vann nog fler ggr än mig tror jag haha men grymt kul var det :D ^^. Det får vi göra om snart :)  Vi käkade också min kladdkaka som blev mkt uppskattad (a) ^^ <3

Nu har jag inte så mkt mer att skriva haha men
puss på er :* och HJÄRTA på mina underbara vänner!! Jag är så glad att jag har er :) <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: K

du har mig =)

2009-03-22 @ 15:56:56
URL: http://bluepillow.blogg.se/
Postat av: Erika

hihi jaaa :D <3<3

2009-03-22 @ 16:46:29
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0