:)



Den här veckan har det varit fullt upp i skolan, det har varit tema vecka " ledarskap & hälsa" vi jobbade tillsammans med 1orna det var trevligt iaf, men jag vet inte om det gav så mycket, idag var det iallafall redovisning å det gick väl ganska bra för min grupp tycker jag iaf :) klassen fick iallafall massor av beröm från Malin nu på slutet :) så det kändes bra iallafall att hon sett att vi har jobbat hårt den här veckan :)

Idag på eftermiddagen så blev det att shoppa med Lara på stan, mys mys var det ;D Köpte en ny tunika och 2 par örhängen! :D Vi gymmade också idag på förmiddagen vilket kändes bra :D så nu är jag värsta taggad på att börja gymma ;D ska prata mer med pappa om de när han kommer hem ikväll :)

Igår så mådde jag inte så bra när jag vaknade, mådde illa och hade ont i halsen, men tog mig till skolan iallafall eftersom att vi skulle få en liten genomgång inför nationella i svenska som är på onsdag. Jag åkte hem efter lunch, å bara slocka i sängen, vaknade igen när min lillasyster väckte mig för att det var mat vilket var runt 17.00 tiden ungefär. Sen så mådde jag iallafall lite bättre lite senare på kvällen så då kollade jag på greys anatomi med mamma ;D <3

Tisdag så var det först skola och jobba med temat, men sen så i slutet av dagen efter vi hade haft en föreläsning så hade 2 av 1ornas datorer blivit stulna :S fast klassrummet var låst :S det var lite sjukt tycker värsta synd om både Sophie och Jonathan :( så eftersom att jag skulle gå med Sophie på stan på eftermiddagen så väntade jag på henne när dem gjorde polisanmälan och sådant. Egentligen skulle jag varit med Felicia men hon hade fått migrän så då blev det att jag gick med Sophie på stan ist vilket var mys mys ;D <3

Måndag Så var det skola och skulle egentligen gått på teatern då vi skulle göra en utvärdering men mådde inte så bra och kände att det var viktigare att kunna gå till skolan dagen därpå så jag åkte hem och vilade upp mig för nästa skoldag istället <3

Kommentarer
Postat av: K

vi har teater på måndag igen XD

2009-03-26 @ 21:04:50
URL: http://bluepillow.blogg.se/
Postat av: Erika

i know ;D ses då :) <3

2009-03-26 @ 21:57:01
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/
Postat av: Kla.

Saknade dig på teatern! <3

2009-03-26 @ 22:20:51
URL: http://klat.blogg.se/
Postat av: Erika

saknar dig med :( men vi ses på måndag! <3<3

2009-03-26 @ 22:46:27
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0