Hurtig?, Oh ja ;D

Började dagen med att äta en snabb frukost innan jag drog till bussen hade ingen lust att cykla i regnet idag. Kom i alla fall fram till gymmet och tränade innan jag åkte hem för att springa 5km i regnet. Men vet ni vad?? Jag älskar att springa i regnet:O Såååå mycket skönare! :D Kalla mig hemsk, men jag önskar nästan att det regnar imorn bitti när ja ska springa också (A) Men imorn ska jag dra med mig pappa ut på en joggingtur så man får lite sällskap! :D

Skulle egentligen ha träffat Sarah idag men blev inte så för hon hade mycket att göra hemma och jag har helt ärligt ingen lust att vara med någon alls idag.  När ja sa det till mamma sa hon: " Ja du är helt klart den mest sociala i den här familjen men samtidigt även den personen som behöver mest tid för sig själv" och ja det är väl inte den bästa kombinationen kanske men det är nog sant! Men samtidigt som jag så gärna vill träffa mina vänner hela tiden så vet jag själv att jag kommer inte orka hålla på så i slutändan jag måste avvara lite tid för mig själv också. Antar att mina jogging turer och mina promenader har blivit mitt sätt att få vara för mig själv en stund, brukade hata att springa men har faktiskt kommit på att det är en riktigt bra tanke rensare som jag behöver för att må bra.

Hur mycket jag än vill hålla igång hela tiden så klarar jag inte av det! Jag måste inse att jag behöver ta lite tid för mig själv ibland så jag bestämde att idag får bli en sådan dag så ska nog fixa ansiktsmask och ta ett fotbad ikväll och bara umgås med familjen och kolla på talang finalen!  Sen ska jag komma i säng i tid för en gångs skull för att komma iväg så tidigt som möjligt och springa imorn med pappsen innan det blir för varmt ute! :)

Men nu funderar jag på att sätta på någon mysig romantisk film att kolla på innan mamma och pappa kommer hem med mat från wongs lite senare :)


Men jag måste bara rekomendera den här låten (A) <3
In my arms- Dead By April <3





Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0