hello :)

Har inte haft tid att sitta här så mycket de senaste dagarna har hänt en del.. men inget jag tänker skriva om här.

I söndags så var jag i alla fall med Matildha på Yeah- festivalen och sola hela dan ;D trevligt trevligt ;)  men tvätta mammas bil först innan jag tog mig dit :) och åt glass till frukost på Mcdonalds med Fredde ^^ <3 När jag kom hem från stadsparken så var i alla fall föräldrarna hemma igen så då tvätta jag även pappas bil :)

I måndags så var jag hemma hela dagen hade tänkt åka till gymmet men blev inte så eftersom att jag inte hade någon ork till de så låg hemma och stekte på studsmattan hela dagen istället :) <3

Igår så blev de först skola vilket var helt ovärt eftersom att vi var knappt några där och vi kollade bara på film med 1orna och käka pizza sen fick vi sluta så då åkte jag och Moa upp på stan och leta bikini till mig på stadium :) så jag köpte en rosa (A) sen så gick vi vidare bort till wear it där jag hittade en jeansjacka att ha till min skolavslutnings klänning , nu när dem säger att det ska bli skitväder imorn så är jag inte längre så pepp att ha dem kläderna jag tänkt men men så äre får ha paraply om inte annat xD Jag fick hänga undan jackan så jag kunde få pengar av mamma tills idag istället, så jag och moa gick sen vidare för att sola solarium på " sunny beach" måste ju bli brun i sommar, förra sommaren satt jag mest inne förutom när jag var i England men i år har jag bestämt mig för att satsa på att bli en neger halvt haha ;D nae men brun ska jag bli! :) Jag kom hem vid 17.00 tiden sen i alla fall och då skulle vi äta, så jag gick raka vägen upp i duschen efter de eftersom att jag stank efter solariet och plus att Fredde skulle komma på kvällen :) när han kom så fick han mat innan vi skulle kolla på film ;D blev mys mys! :) <3 tycker om dig <3

Idag så gick jag på stan med Moa och Sophie efter ännu en värdelös dag i skolan vi skulle bara lämna in datorerna 10 i 11 och sedan ha en utvärdering och de flesta i klassen drog efter vi lämnat in datorerna så vi var inte så många kvar när väl Camilla kom för att ha utvärderingen med oss men vid lunch fick vi sluta i alla fall :) Så då drog jag, Sophie och Moa upp på stan eftersom att Sophie behövde en avslutningsklänning tyvärr hittade hon ingen men jag köpte min jacka iaf :)  Tycker också väldigt synd om Moa, för att hon blev bestulen på 500kr i skolan när hon lämnat sin väska i klassrummet en kort stund :/ hoppas du får tillbaka dem :/ <3 Jag drog i alla fall vidare till gymmet efter vi gått på stan hade inte så stor lust men kände mig tvungen, nu efteråt är jag ganska glad att jag tränade ändå :) <3 Jag började städa när jag kom hem och bytte lakan i sängen och duscha så nu känns allting fräscht  ;D och eftersom att jag ska vara med Fredde imorn så var jag tvungen att dammsuga idag eftersom att jag inte kommer få det gjort imorn :) <3

blev ändrade planer gällande Falkenberg pga. min farmors läkare som sa att hon inte får åka någonstans just nu så det blir att bara min familj åker ner på fredag istället, men jag ska fortfarande övnngsköra dit! blir antagligen båda hållen nu bara för de :O ;D <3 trevligt trevligt ;D imorn blir det skolavslutning på folkets hus i alla fall ;D skööönt! :D <3


                                                    (bild från trädgården) :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0