Hello!

Hello everybody ;D är toaltnöjd med gårdagen! :D

Först var det skolavslutning på Folkets hus sen så kom Fredde och hämta upp mig och vi körde runt lite innan vi åkte hem till mig och typ sov hah xD vi drog i alla fall sen vidare till MAX sen för att äta för att när vi väl kom iväg orkade inte jag laga någon mat längre :P och sen när vi satt oss i bilen igen så lyckades han spilla kaffe på mina jeans xD men men jag är inte sur på honom för alla är klantiga ibland spec han och jag men i alla fall xD  Så vi fick åka hem för att jag behövde byta jeans innan vi åkte vidare till hans farbror, där han skulle fixa hans dator på jobbet så då fick jag träffa hans farbror och hans kusin Emil vilket var mycket trevligt! :)

Senare så träffade vi Marcus eftersom att han skulle få ett par shorts så vi följde med honom hem några timmar innan vi åkte hem till mig igen och kollade på Twilight som även han tycker om tydligen haha ;D <3 Han åkte hem vid halv 2 i alla fall och jag gick och la mig på direkten eftersom att vi ska åka till Falkenberg idag :) OCH jag ska köra! :D blir trevligt :) men men jag uppdaterar er om min helg när vi kommer hem på söndag om inte pappa tar med sig en dator dvs. :) 

jag måste i alla fall fortsätta packa nu eftersom at vi ska åka härifrån 20 över 12 och hämta min lillasyster i skolan innan vi åker till Falkenberg ;D

Ha En Underbar Helg Allihopa! För Det Ska Jag Försöka Ha I Alla Fall Även Om Jag Hellre Varit Med En Annan Viss Person (A) <3

Puss På Er <3<3

Kommentarer
Postat av: kusinen

Ville bara påpeka att min pojkvän heter Mads(uttalas mess) ...du vet, han är dansk ;)

2009-06-07 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0