Hej! :)

Nu har ja sagt ett jobbigt hejdå till Fredde, eftersom att han åkte hem till sig idag även om de bara är en kvart ifrån om han kör från sig men ändå så är det jobbigt! Jag vande mig kanske lite för fort till att ha honom här, men sen kan ingen anklaga mig för de ändå eftersom att han ändå varit här sen i onsdags, och det kan jag säga att det har varit de mysigaste 5 dagarna jag varit med om (A)  <3

Så nu kan jag helt enkelt säga att jag saknar honom redan, blir tomt utan honom men hoppas på att kunna träffa honom efter jobbet nån dag eller några dagar den här veckan! :) Men helt ärligt de här senaste dagarna har verkligen varit helt underbara! :) Ävan Matildha och Markus över vilket har varit trevligt:) Och nu har ja hittat Freddes plats i alla fall vilket är i köket haha ;D <3

Idag fick jag i alla fall vara snäll och gå med på att köpa pizza eftersom att han ändå har tjatat om de dem senaste dagarna, men man få ju offra sig ibland ;) speciellt när han ändå stog och laga mat i flera timmar igår (A)

Men i fredags var det fest hos freddes kompis som hade 20-års fest vilket var en väldigt lyckad kväll! :) sen blev vi bjudna på fest igår igen va en mina kompisar så vi åkte dit men stannade baar några minuter för det var sämst så jag, Matildha och Fredde åkte hem till mig istället där ja och Matildha ställde Fredde vid spisen igen för att laga mat för att senare kolla på film! :)

Idag var bara en sego dag så jag och Fredde kom väl inte upp förräns vid halv 2 haha i och för sig hade Fredde försökt få mig att gå upp då i några timmar men jag orkade inte förräns då  i alla fall så vi åt en sen frukost halv 3 för att sedan köpa pizza nu på kvällen, så vi har bara myst i soffan framför några filmer idag vilket var mys mys! :)

Mamma och pappa kom även hem idag vid 22 ungefär, lillasyrran får jag inte träffa förräns på lördag då hon ska hämtas i Lidköping där hon nu är på konståkningsläger känns konstigt att inte träffa henne på så länge, men för att vara helt ärlig så har de här dagarna resten av familjen varit borta varit riktigt sköna, har inte saknat dem knappt någonting men sen har jag haft Fredde då här istället. Det had enog varit annorlunda ifall jag hade varit ensam hemma men tror inte det kommer vara så svårt att fly från boet som man säger, i alla fall inte om jag bor med någon, är inte säker på att jag skulle klara av att bo ensam i en lägenhet.  Men de får vi se hur det ser ut då när det väl kommer till det stadiet att jag ska flytta härifrån, men ska nog försöka sova lite tidigare idag än vad de blivit de senaste nätterna. Men inget jag är missnöjd över, tvärtom haha men bilder från festen i fredags kommer så fort jag fått bilderna av Fredde och de bilder Matildha tog :) <3

Tycker om dig (A) <3<3

Puss på er ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0