Hej!

Ja nu har jag varit dålig på att uppdatera igen jag vet! Men har fullt upp med jobbet och försöka hinna med kompisar och sova, så det har inte riktigt blivit tid över för att uppdatera. Men idag så har jag varit ledig i alla fall så det har varit skönt. På grund av att det har varit så varmt ute idag så solade jag bara några timmar för att sedan sätta mig inne men va även social med emil någon timme så det var trevligt! Men eftersom att det varit så varmt som det varit så har jag inte haft någon som helst matlust så drack bara en banan smothie till frukost och sen åt jag mat när mamma och pappa kom hem, men har druckit dåligt med vatten så har en hejdundrandes huvudvärk.

Den gågna veckan så har jag jobbat varje dag för att sedan försöka hinna med gym, vara med Fredde, vara med kompisar och faktiskt hinna ta det lite lugnt. Men det har varit en riktigt trevlig hemma men det var som trevligast var att faktiskt få en ledig dag idag.

helgen har varit riktigt bra i alla fall i fredags så blev Fredde kvar här över natten eftersom att det funkade ganska bra då vi båda skulle upp dagen därpå ungefär samma tid, sen på lördagen så kom Matildha och var social med mig på jobbet och vi gick och käkade på la baguette innan jag åkte hem till farmor och fikade lite för att vi sedan skulle träffas senare på kvällen hemma hos henne och grilla då även Fredde och Adde skulle vara med.  Kvällen slutade då med grillning och bad i Matildhas pool! Mys mys! jag blev även kvar hos Matildha över natten.

Så på söndags morgonen vaknade jag halv 6 av att det var kokhett i Matildhas rum men somnade till slut om igen men vaknade några ggr innan jag faktiskt skulle upp kvart i 10 men slutade med att jag låg kvar i sängen till 10 då jag istället fick slänga mig in i duschen då jag använde Matildhas shampoo som är för brunnetter som luktar kola sås xD man blir sjukt sugen! :O  när jag kom ut ur duschen sen så hade Matildha varit så gullig så och ställt fram mackor smör och allt som behövdes, hon hade t.o.m. gjort banan smoothies vilket är sjukt gott! Så jag drog sen lite sent men jag hann i tid till jobbet. Tyvärr hade Linn blivit sjuk men som tur var så jobbade i alla fall även Filip denna dag!

Men höjdpunkten var nog när Fredde kom och sällskapade med mig den sista timmen :) så han följde med mig hem och käka för att sedan tvätta mammas, pappas och hans bil. Vi åkte sedan för att köpa glass på mcdonalds då även min lillasyster följde med eftersom att hennes belöning av Fredde för att hon hjälpt till att tvätta hans bil var en glass. När vi sen kom tillbaka hem och käkat upp glassen så åkte jag, fredde, pappa och eve och bada i lögardammen vilket var riktigt efterlängtat! :D När vi sen kom tillbaka hem igen så snackade vi om att ja skulle följa med hem till fredde och sova där vilekt var planen tills vi märkte att tiden sprungit iväg lite så han blev kvar hemma hos mig istället vilket var mys mys :) <3

Den här kvällen slutade med att Fredde kom och hämtade upp mig och vi åkte och käkade på max (A)  tycker om dig <3<3

Men det var nog allt jag hade för nu men ska försöka uppdatera lite bättre nu den här veckan även om ja jobbar även denna vecka men på lördag är det sista dagen sen så börjar sommarlovet igen ;) <3




Puss på er ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0