Happy! <3

Helgen i Falkenberg var helt okey :) va på gekås i ullared och köpte lite grejer, och gick även på en 3 timmar lång promenad bara för att få tänka och vara för mig själv en stund var riktigt skönt, plockade även en blombukett till mamma (a) lite gullig måste man ju vara mot sin kära mamma ;D <3 Körde 22 mil av de 40 mil som de är ner till Falkenberg på dit vägen och 23 mil på vägen hem men då bytte pappa och jag efter 15 mil så körde jag sen de sista 8 milen hem :) så nu har jag fått köra mycket mycket mycket! :D <3


                                                                             Jag Å min söta lillasyster <3





Fredde åkte i alla fall hem för en liten stund sen, försökta få honom att stanna men han ska jobba imorn så de får bli en annan dag (a), tycker om honom mer och mer för varje gång vi träffas, jag hoppas bara att det leder någonvart <3  

Puss på er ;D <3



Kommentarer
Postat av: förgöraren

Din blogg ger mig huvudvärk och kräkningar.

2009-06-09 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0