:)

Hejsan everybody!

Fick vara själv hemma över midsommar i alla fall! Är i och för sig inte helt själv men ändå (A) mamma och pappa hade diskuterat de med sina arbetskollegor på sina jobb och allt möjligt tills dem kom fram till att dem faktiskt kan lita på mig så mycket att dem kan låta mig stanna hemma, för om det var någon dem kunde lita på så var det mig. <3

Igår efter jag slutat jobbet och hade handlat lite grejer på ica så har jag "turen" att komma ut mitt i regn skuren som kom/åskan/ blixten det var lite lagom kul så jag var dyngsur när jag väl kom hem innnan för dörren. Men jag köpte jordgubbar i alla fall som vi i och för sig fortfarande inte har ätit men sparar väl dem tills Fredde kommer hit igen om ca. 1 timme men när Fredde slutat jobbet igår så bar det av hem till farmor för att äta god mat! Älskar verkligen farmors matlagning (A) Så det blev köttbullar som jag önskat( hennes köttbullar är världens godaste!) Och Fredde blev helt klart godkänd haha! :)  Vi blev kvar hemma hos farmor några timmar innan vi åkte och handlade åt henne och hämtade ut lite grejer på apoteket så idag ska jag bara komplettera med jordgubbar och blåbär till henne.

så ikväll bär det av till Freddes kompis som har 20-års fest det blir trevligt! Speciellt nu när även Matildha fick följa med! :) Jag klev precis upp ur sängen har inte orkat innan låg så bra där, men Fredde blev upp plockad här för en liten stund sen av Marcus för att han skulle hjälpa honom fixa klart en grej så nu blev jag ensam en stund. Men då fick jag chans att istället uppdatera bloggen som jag inte gjort på några dagar eftersom att jag har jobbat och sen har Fredde varit här sen mamma och pappa åkte i onsdags kväll.

Senare i eftermiddag så kommer i alla fall Matildha hit så då ska vi åka till henne eftersom att jag ska få låna kläder av henne tills ikväll, har verkligen ingenting att ha på mig! Så jag säger bara tack,tack,tack Matildha!!  :D

Men jag uppdaterar er mer imorgon eftersom att jag känner på mig och vet att det kommer bli sent ikväll. Men nu måste jag åka till Ica för att köpa jordgubbar och blåbär till min kära farmor <3



Men ha en bra midsommar! :D

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0