...

Jag är ledsen att jag inte uppdatera mer i söndags eller igår men det blev sent i söndags och en viss person blev kvar här, var även med honom hela dan igår vilket var mys <3 Men igår åkte han hem halv 11 vilket inte blev lika sent som vanligt. vilket var bra eftersom att jag skulle upp och jobba idag vilket gick riktigt bra! :) jobbar med riktigt bra personer också! :) Men imorn börjar jag halv 12 så då har jag planerat att dra ut och springa på morgonen, så imorn jobbar man till 6 igen och får stänga containrarna igen xD men men får hoppas det går bra även om jag inte kan få hjälp av dig imorn Linn haha ;D

Så imorn när jag kommer hem blir det att säga hejdå till familjen som åker till Falkenberg imorn, jag kommer ner på fredag med tåget istället eftersom att jag jobbar. Men ja vi får se hur de löser sig Anna kunde inte följa med eftersom att hon jobbar :/ men vi ska ses någon annan dag istället <3

Ah jag vet inte hur allt löser sig med Falkenberg men får väl hoppas på det bästa.. <3

Kommer ha min sämsta midsommar någonsin... :/

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0