:)

Idag blev det att börja dagen med att springa 3km med min söta lillasyster! Jag måste bara hålla igång nu så jag inte slutar, för än så länge tar de fortfarand emot att behöva gå ut och springa men det blir väl bättre hoppas ja :) tror nog att jag ska både gymma och springa imorn! :)

Igår var jag på engelska skolans skolavslutning! Fattar inte att jag fortfarande saknar den där skolan men den var så grymt bra, skulle gärna börja där igen! Men får se fram emot studenten om 1 år istället! Speciellt nu när många av mina kompisar som gick ut 9an igår lovat att dem ska komma när vi springer ut från slottet :D Men tillbaka till skolavslutningen, den där känslan när dem kastar hattarna.... man blir såå glad och lycklig! :D men samtidigt ledsen, jag minns när jag gick ut 9an, jag stortjöt :O fick t.o.m. många av mian kompisar som gick ut igår att börja gråta då jag gick ut. Men det är en sådan känsla en sådan upplevelse att uppleva en sådan där skolavslutning den är UNIK! Man måste uppleva den själv för att förstå! :) <3

Efter skolavslutningen gick jag och Sister(Karro) upp på stan till bussen men sluta med att vi käka på kina muren haha ;D asgott! :D men det var några invandrare där som ragga på oss :O usch usch usch :S har inget emot invandrare men dem där va äckliga :S fdem satt och bråka halvt om vem av oss som var sötast :S och sen när jag inte ville ge ut mitt nummer så blev han som fråga asförbannad :S men men xD vi hade lite kul åt det i alla fall xD Har saknat dig sister! Men nu måste vi ses snart igen så du kan få tillbaka dina pengar också eftersom att hon fick bjuda mig igår (A) <3

Vi blev kvar på kina muren till strax före 3 då gick vi till bussen och jag dammsög hela huset baar för att jag itne hade något vettigare för mig och så slapp mamma klaga på mig haha ^^ sen så kom Fredde och hämta mig när han slutat så drog vi och bella till Marieberg, mer för att ha något att göra, jag har ju inga pengar haha har 2 kr på kortet xD men Bella köpte en brunkräm i alla fall. Vi gick runt lite där innan vi skjutsade Bella till O'Learys där hon skulle träffa sin mamma och kolla på fotboll xD vi åkte hem till mig istället och kollade på film ;D mys mys <3
Blev sent som vanligt haha förlåt (A) tycker om dig <3

                                                      Gammal bild på mig & älsklings Matildha ;D<3

Ikväll blir det att träffa Matildha och göra gatorna osäkra som vanligt haha ;D <3


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0