Hellu

Ja det skulle ha avrit grillfest hos mig idag men pga. vädret så blev de inte riktigt så, så nu sitetr man här ensam och tycker lite synd om sig själv. Men Lisa, Sebbe och Matildha kommer sen i alla fall och kollar på film tror även Fredde skulle komma <3 Men den här dagen blev abra så inte som jag ville allt gick bara åt helvete.

Jag var i alla fall hos min farbror förut och fira hans 49:eårs dag, så då fick man träffa kusinerna och farmor och lite så, men även Carls flickvän som verkar jättegullig! Det var den trevliga delen av dagen om vi säger så sen har det bara gått neråt. Som när vi hade handlat inne på Willys så spöregna det verkligen ute så pappa fick gå och hämta bilen för att sedan plocka upp mig, mamma och eve.

Igår blev i alla fall den sista dagen för mig på jobbet skulle egentligen ha jobbat idag också men så blev inte fallet pga. att jag hade jobbat för många timmar redan så jag har jobbat 107,5 timmar istället för dem 105 man ska jobba så det känsn faktikst bra men känndes också lite konstigt att jag inte skulle gå dit idag :S men är ganska tacksam nu när jag såg hur vädret blev idag om vi säger så.

Men nån som har lust att gå stan någon dag kanske? :) behöver shoppa linnen och klänningar tills jag åker utomlands :)<3

Men men ska väl försöka peppa upp mig lite nu innan folket börjar ramla in <3



tycker om dig <3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0