Strawberries :O<3



Jag blev helt seriöst assugen på jordgubbar idag :O men men de är ju tyvärr inte säsong för de men men :/

 Idag efter skolan så drog ja till Deed och träffade Lisa så där umgicks vi med hennes pojkvän Sebbe också ^^ Seriöst både ja och Lisa va aströtta idag hahah så vi va lite sega och ja va jävligt flummig som vanligt xD

sen när ja kom runt 8 så käka ja lite å sen la ja mig bara ner i soffan och somna typ direkt  haha helt sjukt så missa början av Greys anatomy men ja fortsatte kolla sen iaf :) å sen fortsatte ja bara kolla på programmet som var efteråt vettefan va de va för psyk program men men xD Å nu sitter ja och smsar lite ^^<3

Jag har iaf bestämt mig nu att ja ska fixa håret brunt imorn och bara ta hand om mig själv! Vilket betyder sova, sola solarium, kanske fixa nån ansiktsmask och köpa hårfärg och fixa håret imorn ^^ blir skoj skoj :D

Sen ska ja och Lisa börja simma 3 ggr i veckan har vi bestämt här på haga badet för det va inte så dyrt kosta bara 167kr ungefär i månaden så de blir bra :D värsta taggad är jag!

Men nu ska ja försöka sova tror ja ^^ godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0