Hello^^

Hellojsan^^

Ja, nu har man skaffat en ny blogg här istället då :) Men jag kommer fortsätta skriva på min andra också eftersom att jag ändå skriver den på engelska så blir de ju lite annorlunda, den kan ni se här: enhanted.bloggspace.se :)
 
Ja idag har ja inte gjort så mycket, de har bara blivit att plugga manus!! Det är bara 2 veckor kvar till premiär ungefär :O så vi får se hur det går, skulle egentligen till Storstenshöjden idag men var tvungen att plugga repliker så får hoppas att det blir fler ggr iår :) Måååste ju lära mig åka snowboard bra nån gång, haha xD

Och nu fick ja bara för mig att skaffa en ny blogg, för ja känner att jag måste bli lite duktigare på att uppdatera, den andra gick de väl bra i början men nu på slutet har det inte blivit så mycket. Nu har ja iallafall börjat tänka framåt lite mer jämfört med vad ja gjorde tidigare i veckan, jag måste gå vidare som sagt det finns bättre killar där ute :) ^^

Jag måste erkänna att jag försökte boka upp mig så mycket som möjligt den här veckan så att jag skulle slippa tänka så mycket men har märkt att det inte hjälper så mycket när man väl är själv sen, men nu ska jag försöka att blicka framåt istället för tillbaka på det som var. <3

Did you know that you could sing me to sleep with that song, and if you had i would have been the happiest girl in the world. <3


Kommentarer
Postat av: K

oj shit, bara två veckor?? =O

2009-02-22 @ 22:28:26
URL: http://bluepillow.blogg.se/
Postat av: Euan

Naww, its true, plenty more people out there, and thats the best thing to do, dont dwell in the past <3 PRESENT! :><3

yeah get yourself fully booked, Over book so you have backup plans ;D if u must :D <3

2009-02-22 @ 23:21:27
URL: http://shizzamftw.bilddagboken.se
Postat av: Erika

yeah :D haha i'm always overbooked xD <3

2009-02-23 @ 10:57:43
Postat av: Erika

jupp BARA 2 veckor kvar :O <3

2009-02-23 @ 10:58:31
URL: http://enchantedfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0