Hello :)

Hej nu har man överlevt första veckan i skolan i alla fall! Det var inte så överdrivet jobbigt men nästa vecka börjar allvaret igen så det är skönt att veta att å tisdagar börjar man i alla fall inte förräns halv 12 om man har en lektion på eftermiddagen vilket jag inte vet någonting om än, jag har i alla fall histora på måndags eftermiddagar. Och nån dag i veckan kommer jag vara ledig på eftermiddagen också sen nästa termin blir ja ledig 2 förmiddagar och 2 eftermiddagar så det blir skönt! :)

Men i år har jag bestämt mig för att faktiskt satsa på skolan, så man går ut med bra betyg, som tillval det här året har jag i alla fall valt engelska c, matte c, historia a och svenska c så det blir nog bra! :)

Samtidigt som det var lite jobbigt att börja skolan igen och gå upp på morgonen så var det ändå kul att få träffa klassen igen då man knappt har träffat någon av dem på hela sommaren eftersom att nästan alla varit utomlands mycket bl.a. jag så det har varit svårt att bestämma någonitng med någon. Man har mer sprungit på folk på stan och stått och snackat den enda jag har varit med från klassen den här sommaren har varit anna och chatrine.

Nu hoppas jag verkligen att vi kommer få vårat schema på måndag för hur ska man annars veta när man har sina tillval jag hade turen att ha samma lärare i historia som vi har i religion så då kunde jag lätt få reda på när den lektionen var.
 
Och imorn flyttar Lisa älsklingen till Karlstad kan inte fatta att hon bara lämnar mig här ensam! Men som tur är har hon fortfarande sin familj kvar här vilket betyder att hon kommer komma och hälsa på ofta (A)  Sen ska även jag komma och hälsa på henne har vi bestämt när hon väl kommit i ordning! :)

Igår så blekte Freddes syrra Nattis om mitt hår igen så nu är det helt klart bättre än innan i alla fall! Är fortfarnde några små missfärgningar men det ser mer ut som slingor nu så ska köpa silverschampo för att få bort det. Så blir de nog bra sen.

Och snart slutar älsklingen på jobbet också, så då kommer han tillbaka hit igen (A) :) och ikväll blir det väl att hitta på skojsigt med Matildha så får hoppas att Fredde har nån kompis vi kan dra till för ja orkar inte sitta här och uggla hela kvällen xD

Men det var väl allt jag hade just nu men uppdaterar er snart igen! :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0