Hello ^^

Ja nu har man överrlevt första riktiga skoldagen! Men den var helt okej speciellt eftersom att våran historia lärare släppte iväg oss en timme tidigare! Så nu sitter jag på Freddes jobb istället och håller honom sällskap eftersom att han jobbar ensam idag. Jag sov inte ensam i lördags i alla fall det blev ingen bio med Matildha heller istället så träffade jag Matildha en stund och sen åkte hem å duscha och så för att sen träffa henne igen tills jag tog bussen 22:33 ut till Glanshammar, till Fredde. Så kvällen slutade bra sen i alla fall vilket var tur för mig! :)

Jag sov även där inatt så jag och Bea satt och försökte kolla på en film men den ville inte ladda tillräckligt snabbt så vi kom igenom lite mindre än halva fimen för sen behövde vi sova. Så imorse skulle vi ha åkt från honom kvart över 8 eftersom att jag började halv 9 men Fredde gick inte upp förräns då men jag hann precis till skolan så det var inga problem, jag var ju inte sist i alla fall (A) Jag kom faktiskt bara 1 eller 2 minuter sent.

Så ikväll ska Fredde sova hos mig eftersom att jag inte börjar förräns halv 12 imorgon så det blir najs och det bästa med mitt schema är att nästa termin kommer jag vara ledig hela tisdagen och hela onsdagen och kanske halva fredagen det beror på om jag väljer att ta projektet som 50 timmar eller 100 timmar, men det ska bli skönt i alla fall.

 Det är även 2 månader idag så det känns bra (A) <3<3

Men nu måste jag börja på uppgiften vi fick i skolan idag men uppdaterar er snart igen! :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0