Hej! :)

Ja, nu är man hemma efter ännu en skoldag, hade riktigt mysigt igår med Fredde i alla fall! Imorse så skjutsade han mig till bussen eftersom att det ändå var på vägen vilket var skönt enligt mig men inatt så blir det att sova själv eftersom att han börjar så mycket senare än mig imorn men måste erkänna att jag hoppas att han kan tänka sig att sova här imorn fast de blir väl inte förräns på torsdag som vi sagt tidigare men men jag får stå ut med att sova ensam 2 dagar och hoppas på att han kan träffa mig en liten stund på kvällarna istället.

Idag fick vi vår andra riktiga uppgift sen skolan började för en vecka sen, det går ut på att vi ska göra vårt eget sommarprat på 10 minuter så jag valde en ganska personlig sak att prata om som tur är det bara läraren som kommer lyssna vi får se hur det går för jag ska prata om min farfars död som inträffade för 1 och ett halvt år sen. Det värsta är att jag fortfarande blir tårögd av att bara tänka på de så får se om jag klarar av att prata om det överhuvudtaget.. får hoppas att jag inte bryter ihop mitt i allting men då får jag pausa antar jag.

Jag kanske ska träffa Emil ikväll men vi får se hur det blir vill bara göra klart min uppgift så jag slipper tänka på den så mycket mer egentligen får vi nästa lektion på tisdag också men då får vi göra det hemma för vår lärare ska ut med it media 1orna på hajk så då behöver jag inte gå till skolan alls den dagen! Jag skulle då nästan behöva den dagen till att söka praktik så ska försöka få klart den idag istället.

Men men måste fortsätta med uppgiften nu i alla fall!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0