..

blev visst ändrade planer, it looks like i'm sleeping alone tonight.. :/ Nu vill jag bara träffa Matildha.., vill inte sitta här själv hemma längre har väntat för länge.. har suttit och väntat på att Fredde ska sluta och nu så skulle han hjälpa sin mamma hemma och tydligen inte komma till stan något mer idag så. Nej nu måste jag få tag på Matildha vill inte sitta här hemma själv längre.... :/ 

Nej nu ska jag hem till Matildha så får hon muntra upp mig, för nu blev precis den här dagen sämst.... men men skriver väl mer senare antar ja. Jag önskar att jag var starkare än så här.... :/


I don't understand why or how it can be so easy to get obsessed with a boy who has captured your heart... :/ <3






jag villl verkligen inte veta vad som skulle hända om jag förlorade mitt hjärtas begär.... <3


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0