:) Köra,Köra,Köra!!!! :D



Vädret var sämst idag,....igen!!! Jag vill ha vår nu inget mellanting!! I Want Spring!?! You Understand?!? aja får väl hoppas att det blir bättre snart :S Övningskörde massa mer idag iaf!! Körde ut till Odensbacken och in till stan igen idag så nu har jag kommit upp i 80km/h haha xD känner mig riktigt duktig (a) får massor av beröm av pappa hela tiden iaf så det känns bra :)  igår så körde jag ut till Lundby när vi skulle hämta upp min lillasyster och sen körde jag även hem igen :)

Och som det verkar nu så kommer jag få köra lite på semestern också när vi fortfarande är kvar i Sverige iaf! :D Nää, det här med bilkörningen känns riktigt bra nu! :D jag gör bara mer och mer framsteg för varje gång! Och vi börjar köra oftare och oftare desutom :) den här helgen blev de t.ex. 2ggr :) och ja sa de till pappa också att i sommar vill jag köra massor, massor!! :D  


nu finns det äntligen förhoppningar om att ta körkortet när jag fyller 18 :) <3

Kommentarer
Postat av: K

vad kul! =D jag ska också börja med övningskörningen ^^

2009-04-08 @ 12:29:06
URL: http://bluepillow.blogg.se/
Postat av: E

ohh nice ;D <3<3

2009-04-09 @ 21:27:47
URL: http://enchantedfantasy.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0