:)



Ja
nu sitter man här igen :)  och vädret är helt underbart! :D orkar inte sitta här så mycket men jag tänker iaf updatera er lite granna :) idag var lillkusinen Linnéa här med familj :) så vi spela bamse spel bl.a. mysigt  var det där ute i solen :) sen ska vi förhoppningsvis åka ut till marieberg! :) för tillfället om ni vill veta så byter pappa däck på mammas bil till sommardäck så pappa och jag kan övningsköra imorn :) vi kanske t.o.m. ska övningsköra idag :D skoj skoj! :D Jag fick även för mig att locka håret idag av ingen speciell anledning faktiskt men har tänkt på att göra det ett tag så var tvungen att se hur långt tid det tar att fixa de eftersom jag tänkt ha så i skolan nån dag :) <3
 
Sen vill jag också önska Lara ett grymt bra påsklov i spanien! :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0